close

好煩喔
到底在它馬的多愁善感什麼
幹 能不能不要這麼蛋
真的有夠煩的 神精病

 

傷口如果結痂怎麼辦
摳掉它阿 這麼爽
這樣才會有永遠的疤痕

 

捏爆它吧 爾爾罷

 

煩死了

 

謝謝牛100分
思春是蠢有後勁拉抬到8分
大概跟金成五金行差不多又高一些5分

 

yes man的女主角好正
再演電影我一定支持她
感覺跟katy perry有點像但又比她正
噢真的好可愛 而且是真的有在玩團耶
想到她在裡面唱的歌還是覺得好好笑
沒看過yes man的 我爆雷了
這首就是不要再11點後打給我


Sweet Ballad - Munchausen By Proxy (Zooey Deschanel & Von Iva)


Lyrics


Got Nothin to Prove, I'm not your whore
Your gonna lose, cause i got more
Not sure, you can endure
not your little, I'm not your little, not your little whore...


(Whore, Whore, Whore)
Not your late night booty call
(Whore, No more)
Dont call me past 11PM, it wont happen again
x2


Like a scab that won't heal, just another sore
Lost space in the crowd, such a lonely (hole?)
Don't call me past 11PM, it wont happen again, it happened once, it happened
twice,it happened 3 times, maybe 4 times, maybe 5 times, maybe,
maybe even 6 times,
but won't happen a 7th time, No, No, No, No, No, No, No, No.


(Whore, Whore, Whore)
Not Your late night booty call
(Whore, No More)
Don't call me past 11PM, it won't happen again.
x2


You can call me at 10:59, but don't call me at 11, because that's my rule now. 


最近還想要去看班傑明
感覺就超好看
還有嫌疑犯的什麼什麼也上二輪了
恩我也想看
糟糕 二月好像花的有點兇
明明是錢最少的一個月說


喔對了謝謝你
如果像自虐之詩說的不幸中一定有幸的存在
當然沒那麼誇張
只是這真的是一個禮物一個我沒想到過的驚喜
真的非常非常感激你
220樺生日 我要記得記得!!


我明天要回家換手機咧
好開心又好害怕
希望我能好好對待它
我的包包脫線咧 應該不是我用的吧
哪這麼快 想嚇誰 恩我嚇到了


好胖喔我
秤茶的時候感覺雙下巴都要被擠出來了
好煩喔 怎麼胖這麼容易瘦這麼難
這有道理嗎 怎麼想都不對
加一減一都是一阿 奇怪


真男人生日快樂
真的希望你幸福 支持你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elma 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()